top of page

Onze diensten

Vertical File Cabinet

Administratief beheer

Nova Beheer staat voor een correct beheer van uw mede-eigendom. Daarbij hoort een goede samenwerking en correcte communicatie met de mede-eigenaren. Daarvoor voorzien wij:
 

  • Organisatie van de jaarlijkse algemene vergadering

  • Het maken van notulen tijdens de jaarlijkse algemene vergadering

  • (Laten) uitvoeren genomen beslissingen opde algemene vergadering

  • Beheer van verzekeringen

  • Algemene administratie

  • Administratieve ondersteuning

  • Ter beschikking stellen webportaal

  • Communicatie en correspondentie

  • Documentenbeheer en archivering

Calculator

Financieel beheer

Nova Beheer beheert de inkomsten en uitgaven van de mede-eigendom en betaalt de facturen. Hierrond voorzien wij volgende diensten:

​

  • Controle op provisie & gemeenschappelijke kosten

  • Innen van achterstallige betalingen

  • Opmaken van gedetailleerde begroting

  • Uitbrengen van de jaarafrekening

  • Toekomst gericht financieel beheer

  • Transparantie in boekhoudstukken

  • Voeren van dubbele boekhouding voor elke mede-eigendom

Calculator
Heater Check

Technisch beheer

Nova Beheer zorgt voor het een goed onderhoud van de gemeenschappelijke delen:

​

  • Opvolgen van technische installaties en 
    renovatieplanning

  • Laten uitvoeren en opvolgen van 
    herstellingen

  • Samenwerkingen met gerenommeerde 
    firma’s

  • Inzetten van lokale firma’s, waar mogelijk

Harrie Bielen
514863
1016.270.483
089 39 64 04

Toezichthoudende autoriteit: Beroepsinstituut van Vastgoedmakelaars, Luxemburgstraat 16B, 1000 Brussel Onderworpen aan de deontologische code van het BIV Vastgoedmakelaar-bemiddelaar BIV 509851 (Erkend in België) KB van 27 september 2006 tot goedkeuring van het reglement van plichtenleer van het BIV. BA en borgstelling via NV AXA Belgium (Polisnr. 730.390.160)

bottom of page